marți, 27 octombrie 2009

Tema 1- Scoala, satul, judetul, tara mea!

My country / Ţara mea
Romania is situated in south-esst of Europe Central,peninsula Balcanică in the shorte north-western in Mării Negre
România este aşezată în sud-estul Europei-Centrale,în peninsula Balcanică and north-western shore of the Black Sea



My district / Judeţul meu
Dâmboviţa in the district in region Muntenia in România is residence in Târgovişte.
Neighboring countries are:
-Braşov north
-Prahova esst
-Ilfov south
-Giurgiu south
-Teleorman south-esst
-Argeş western

Dâmboviţa este un judeţ în regiunea Muntenia din România cu reşedinţa la Târgovişte.
Judeţele vecine sunt:
-Braşov la nord
-Prahova la est
-Giurgiu la sud
-Teleorman la sud-est
-Argeş la vest


My vilage /Satul meu
My vilage is called Cândeşti-Vale.Have very much houses forest and beautiful.
Satul meu se numeşte Cândeşti-Vale . El are foarte multe case , păduri şi privelişti frumoase.











My school /Şcoala mea


My school is called Matei Gr.Vlădeanu.The school was built in 1908.School Matei Gr.Vlădeanu is very beautiful.She has the class-rommes 1-8.


Şcoala mea se numeşte Matei Gr.Vlădeanu.Şcoala a fost construită în anul 1908.Şcoala Matei Gr.Vlădeanu este foarte frumoasă.Ea are clasele 1-8










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu